Kan ik een artikel bezichtigen?
Ja
LiefsTHUIS heeft in Dronten ook een winkel, THUIS lunch&living. Wij zijn hier geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Op deze dagen is het mogelijk om artikelen te bezichtigen. Maak van te voren even een afspraak als u er zeker van wilt zijn dat het artikel aanwezig is in de winkel.

Kan ik een artikel afhalen?
Ja
Artikelen kunnen afgehaald worden in Dronten bij THUIS lunch&living. Wij zijn hier geopend van dinsdag tot en met zaterdag. Op deze dagen is het mogelijk om bestelde webshop artikelen af te halen in de winkel. Bij het bestellen kunt u aangeven of u vooraf wilt betalen of dat u het artikel in de winkel komt betalen.

Kan een artikel ingepakt worden?
Ja
Geef tijdens het bestelproces bij opmerkingen aan wat u graag ingepakt wilt hebben en of dit voor een speciale gelegenheid is. 
Overigens pakken wij alle webshopbestellingen zo in dat het voor iedereen een kadootje is om te krijgen.

Door wie wordt mijn pakket verzonden?
PostNL
LiefsTHUIS heeft er voor gekozen om alle bestellingen te verzenden met PostNL. De bestellingen worden als standaard pakket verzonden.

Wat zijn de verzendkosten bij LiefsTHUIS?
€5,75
Alle bestellingen worden met dezelfde verzendkosten verzonden. Wanneer uw bestelling boven de €100,- uitkomt wordt het gratis naar u toe gestuurd.

Het artikel dat ik heb ontvangen is toch niet naar mijn wens. Kan ik het terugsturen?
Ja
U kunt het artikel op uw eigen kosten naar ons terugsturen binnen 7 dagen na ontvangst. Graag ontvangen wij hier van te voren een bericht over via de mail, zodat wij weten dat het pakket onderweg is. Zodra het bij ons terug is zullen wij de kosten van het artikel naar u terugstorten. 

Ik woon niet in Nederland, kan ik toch bij LiefsTHUIS bestellen?
Ja
Wij verzenden ook buiten Nederland. België staat bij ons in de webwinkel als extra land. De verzendkosten zullen op dit land aangepast worden. Woont u ook niet in België? Dan kunt u vooraf contact opnemen met ons om te kijken wat de verzendkosten voor u zullen zijn.

Zijn alle artikelen op voorraad?
Wij streven ernaar om alle artikelen op voorraad te hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan staat dit vaak aangegeven bij het artikel zelf. Soms kan het voorkomen dat er bij het artikel staat dat het op voorraad is, maar dat het bij ons in het magazijn niet op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en dan kunt u altijd beslissen of u wilt wachten op het artikel. Wij zorgen er voor u altijd over de levertijd te informeren.
Meubels: de levertijd bij meubels is anders. Dit hebben wij niet altijd op voorraad. Vaak zit er een levertijd aan vast. Wij informeren u graag over de levertijd. 

 

© 2012 - 2017 LiefsTHUIS | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel